|
Головна сторінка
Новини
18 жовтня 2013 Після опублікування на сайті моєї відповіді на запитання: «Як довго ректор має право не оголошувати конкурс на посади завідувачів кафедр, керівники яких стали директорами інститутів?» – я отримав електронного листа, автор якого пропонує мені, як людині, що досягла уже 70 років, переорієнтуватись з критики тих дій ректора Володимира Грабка, які з моєї точки зору не відповідають чинному законодавству, на рибалку і збирання грибів. Автору цього електронного листа без підпису особливо не сподобалось моє обґрунтування доцільності передачі під моє керівництво кафедри електромеханічних систем автоматизації в промисловості і на транспорті, створеної колись ще мною, але нині очолюваною на громадських засадах ректором Володимиром Грабком, причому на автора листа ніякого враження не справило те, що безпосереднє керівництво ректором цією кафедрою суперечить умовам проходження у 2014 році акредитації спеціальністю, для якої вона є випускною, і яку, як відомо, пропонував віддати мені міністр освіти і науки ще у 2010 році під час проходження Володимиром Грабком у нього співбесіди перед призначенням на посаду ректора. Не сподобалась авторові листа також і моя заява про те, що у 2015 році під час перевиборів ректора університету я буду теж брати у них участь, аби, повернувшись на посаду ректора, відновити усі ті надбавки і доплати працівникам університету, які за мого ректорства були і яких зараз немає, та знову розпочати будівництво квартир для забезпечення ними тих співробітників університету, які мають проблеми з житлом. Мотивація та анонімність такого емоційно різкого випаду проти мене – одного із майбутніх конкурентів Володимира Грабка на ректорських перегонах 2015 року – свідчить про те, що автор цього випаду не впевнений у тому, що під час цих ректорських перегонів члени Конференції трудового колективу, голосуючи, забудуть або простять нинішньому ректору і масові скорочення, і позбавлення надбавок та доплат, і відправку працівників університету у неоплачувані відпустки. А тривога з цього приводу свідчить про те, що цього електронного листа мені писав хтось із дуже близького ректорського оточення, яке вболіватиме за нього завжди і незважаючи ні на що. Стиль же викладення аргументів у листі свідчить про те, що його писала особа жіночої статі. Я спочатку думав ніяк не реагувати на цей емоційний лист, але потім прийшов до висновку, що в разі не реагування такі листи від щирих прихильників Володимира Грабка з його близького оточення заради марної надії зіпсувати мені настрій продовжать надходити і в подальшому, а тому вирішив відповісти. І в якості відповіді я вирішив продемонструвати навчальний посібник «Теорія автоматичного керування. Методологія та практика оптимізації», який отримав гриф міністерства і одним із авторів якого є я, та монографію «Моделювання та оптимізація руху багатомасових електричних транспортних засобів поверхнями зі складним рельєфом», одним із авторів якої теж є я. В монографії усі результати є авторськими і до того ж такими, що не увійшли в інші монографії, опубліковані раніше, а в навчальному посібнику авторською є концепція відбору і методика викладення наукових результатів, отриманих не лише авторами навчального посібника, а і багатьма іншими провідними у даному науковому напрямку науковцями. Іншими словами, монографія є свідченням здатності авторів здійснювати наукові дослідження і отримувати серйозні результати, тобто «копати в глибину» науки, а навчальний посібник є свідченням авторів постійно розширювати свій науковий кругозір, знайомлячись з роботами інших авторів, тобто «копати в ширину науки». Вище вказаний навчальний посібник вийшов з друку тиждень тому, а з дня виходу в світ вище вказаної монографії не пройшло ще й місяця. А це свідчить про те, що в свої 70 років я ще плідно займаюсь науковими дослідженнями і активно працюю над створенням сучасних навчальних посібників для студентів, тобто що мені ще зарано переключатись на рибалку і збирання грибів. І монографія, і навчальний посібник уже поступили в бібліотеку Вінницького національного технічного університету і відіслані в Київ в головну наукову бібліотеку нашої держави – Бібліотеку імені Вернадського, тож можна стверджувати, що з цих книг, студенти і аспіранти, що спеціалізуються в галузі синтезу систем автоматичного керування та оптимізації електротранспорту, матимуть можливість уже сьогодні почерпнути інформацію, корисну для їхньої навчальної та наукової роботи. Ну і наостанок – після виходу в світ вище згаданих монографії і навчального посібника, я разом зі своїм співавтором не став довго «почивати на лаврах», а одразу ж розпочав роботу над новим, уже сьомим навчальним посібником, який буде присвячено методології наукових досліджень – він буде електронним, та над новою науковою монографією – уже чотирнадцятою, присвяченою моделюванню та оптимізації режимів роботи вітрових електричних станцій. А шанувальників книжок із моєї історико-публіцистичної серії я порадую повідомленням, що публікацією у 2010 році 12-ої книжки із цієї серії я її написання не завершив і нині продовжую працювати над черговою історико-публіцистичною книжкою, яка матиме електронний формат, і в яку увійдуть не лише ті матеріали, що розміщувались мною на сайті, а і багато інших матеріалів вибірково-літописного характеру, в яких віддзеркалюватиметься життя нашого університету, нашої Вінниччини і нашої держави. Тож, як бачите – дозволю собі повторитись – займатись рибалкою і збиранням грибів мені ще не час, особливо ще й з огляду на те, що хтось же у нашому університеті повинен відслідковувати і віддзеркалювати на сайті порушення чинного законодавства чи нормативних документів вищої школи, що мають чи матимуть місце у нашому університеті, аби виховувати у членів колективу і особливо ж у його керівників повагу до законодавства, що є необхідною умовою нашої інтеграції в європейську освітню систему. |
© 2007-2015. Персональний сайт Мокіна Б.І. Усі права захищено. Несанкціоноване використання матеріалів сайту не дозволяється. У випадку використання цих матеріалів на інших сайтах не допускається будь-яке редагування тексту, а посилання на даний сайт є обов`язковим.