Передмова |
3 |
Чи те ми робимо, І що ж далі робити? |
6 |
Командно-адміністративна система в освіті — як вища стадія її демократизації |
18 |
Чи потрібно ревізувати закон про освіту? |
29 |
Лист до прем'єр-міністра України |
40 |
Консенсус |
42 |
А чи не занадто дорога ціна за роль пішаків на чужій шаховій дошці? |
45 |
Ще не вечір |
51 |
Чи платитимуть пенсію по інвалідності парламентаріям України? |
54 |
Чотири зустрічі з виборцями |
57 |
Державно-політична барокамера - як один із варіантів порятунку |
64 |
Новорічні поздоровлення ректора |
70 |
Роздуми про деякі несподівані події минулого року |
74 |
А що за "кадром"? |
80 |
Встати! Суд прийшов |
85 |
Чи можливе повернення України на шлях до комунізму? |
87 |
Акценти виховання |
94 |
Захист по-міністерськи |
99 |
Депутатські роздуми під час владних змагань |
105 |
Чому колишні комуністи віддають перевагу відновленню старої КПУ, а не створенню нової? |
113 |
Чи матиме перспективу випускник Вінницького політехнічного інституту? |
118 |
Сорокагодинний робочий тиждень - це півмільйона додаткових робочих місць |
124 |
Демократія чи диктатура? |
125 |
Звіт ректора за чотири роки роботи (1989 - 1993) |
131 |
Помилка демократів, або ще раз про референдум |
137 |
Тестуванню — "за", але ... |
142 |
Неадекватність реакції на розумний крок |
148 |
Україна в світлі прожекторів московських подій |
155 |
Перший варіант післямови, або що треба робити |
162 |
Післямова |
184 |