Перелік умовних скорочень |
6 |
Вступ |
7 |
Розділ 1 Аналіз наукових розробок з питань оцінки й відновлення технічного стану функціональних систем засобів міського електротранспорту і постановка задач дослідження |
9 |
1.1. Аналіз несправностей функціональних систем трамваїв і тролейбусів |
11 |
1.2. Аналіз наукових підходів до питань оцінкитехнічного стану функціональних систем засобів міського електротранспорту |
14 |
1.2.1. Підхід до визначення оцінки технічного стану вагона методами розпізнавання образів |
14 |
1.2.2. Підхід до визначення оцінки технічного стану об'єкта з використанням імітаційного моделювання |
15 |
1.2.3. Аналіз математичних моделей оцінки працездатності основних функціональних систем засобів міського електротранспорту |
15 |
1.2.4. Аналіз способів діагностування технічного стану основних вузлів електротранспорту |
17 |
1.3. Аналіз наукових розробок з питань відновлення функціональних систем засобів міського електротранспорту |
21 |
1.3.1. Організація поповнення запасу |
21 |
1.3.2. Аналіз математичних моделей для розрахунку запасних частин |
23 |
1.4. Постановка задач дослідження |
25 |
1.5. Висновки |
26 |
Розділ 2 Синтез математичних моделей для оцінки технічного стану основних електротехнічних функціональних систем міських трамваїв, що забезпечують їх рух |
28 |
2.1. Синтез математичної моделі для оцінки технічного стану тягового електричного двигуна |
28 |
2.1.1. Вихідні передумови та постановка задачі дослідження |
28 |
2.1.2. Синтез математичної моделі визначення залишкового ресурсу тягового електродвигуна за станом ізоляції обмотки якоря |
28 |
2.2. Синтез математичної моделі оцінки технічного стану прискорювача трамвая |
32 |
2.2.1. Вихідні передумови та постановка задачі дослідження |
32 |
2.2.2. Розробка математичної моделі функціонування прискорювача |
35 |
2.3. Висновки |
37 |
Розділ 3 Синтез математичних моделей для оцінки рівня кваліфікації водіїв трамваїв |
38 |
3.1. Синтез математичних моделей емпіричних законів розподілу споживання електроенергії трамваями на маршрутах |
38 |
3.1.1. Постановка задачі |
38 |
3.1.2. Побудова математичної моделі споживання електроенергії трамваями за годину |
39 |
3.1.3. Побудова математичної моделі споживання електроенергії трамваями на 1 км пробігу |
45 |
3.2. Синтез математичних моделей для оцінки споживання електроенергії трамваями на маршрутах |
48 |
3.2.1. Постановка задачі |
48 |
3.2.2. Синтез математичних моделей |
50 |
3.3. Висновки |
58 |
Розділ 4 Синтез математичних моделей для оцінки працездатності функціональних систем міських трамваїв та розрахунку запасних частин для їх відновлення |
59 |
4.1. Синтез математичних моделей для оцінки працездатності функціональних систем трамваїв |
59 |
4.1.1. Виведення розрахункових співвідношень та побудова алгоритму синтезу моделей |
59 |
4.1.2.Синтез моделей оцінок характеристик працездатності функціональних систем трамваїв |
64 |
4.2. Синтез математичних моделей для розрахунку запасних комплектів основних функціональних систем трамваїв |
67 |
4.2.1. Математичні моделі для визначення резервів запасних частин основних функціональних систем трамваїв без врахування імовірності відновлення систем |
68 |
4.2.2. Математичні моделі для визначення резервів запасних частин основних функціональних систем трамваїв з врахуванням імовірності відновлення систем |
71 |
4.2.2.1. Постановка задачі |
71 |
4.2.2.2. Побудова розрахункових співвідношень |
73 |
4.2.2.3. Приклад розрахунку запасних частин для релейно-контакторної системи трамваїв |
74 |
4.3. Висновки |
78 |
Розділ 5 Синтез структур систем технічної діагностики основних електротехнічних систем міських трамваїв з використанням запропонованих моделей |
79 |
5.1. Синтез структури системи технічної діагностики електричного двигуна |
79 |
5.2. Практична реалізація синтезованої структури |
89 |
5.3. Розробка питань вдосконалення системи технічної діагностики електричного двигуна |
95 |
5.4. Синтез структури системи технічної діагностики прискорювача трамвая |
97 |
5.5. Висновки |
107 |
Висновки |
108 |
Додатки |
119 |
Додаток А. Моделі оцінок характеристик працездатності основних функціональних систем трамваїв |
120 |
Додаток Б. Результати розрахунків визначення резервів запасних комплектів для основних функціональних систем трамваїв |
126 |