Як ви пам’ятаєте, шановні друзі, в останній декаді грудня минулого року я попав у ДТП, в результаті якої моя «Хонда» отримала серйозні пошкодження, ремонт яких новими деталями не вкладався у ту суму, на яку вона була застрахована в СК «Арсенал».
Саме після цього я зрозумів наскільки правильно вчинив 5 років тому, придбавши автомобіль саме в автоцентрі «Хонди», адже працівники цього автоцентру проробили величезну роботу по виявленню на складах автоцентрів «Хонди» в інших містах України потрібних для ремонту моєї «Хонди» запчастин, придбаних ще за курсом гривні до долара, втроє нижчим нинішнього. І вони зібрали усі потрібні запчастини з сумарною вартістю в межах тієї суми страховки, яку погоджувалась відшкодувати за ремонт моєї «Хонди» страхова компанія «Арсенал».
Саме після цього я зрозумів наскільки правильно вчинив 5 років тому, застрахувавши щойно придбану «Хонду» в страховій компанії «Арсенал» з продовженням щорічно страховки теж саме у ній, адже її страхові агенти погодились на те, щоб надати працівникам автоцентру «Хонди» час, достатній для пошуку запчастин за цінами ще за старим курсом гривні до долара, що дало можливість ремонтникам вкластися у ту суму страховки, яку згідно з укладеним зі мною договором могла виплатити за цей ремонт страхова компанія.
І ось настав цей день – 12 травня, коли я знову зміг сісти за кермо своєї «Хонди» і з радістю вирулити з подвір’я автоцентру на прилеглу дорогу.
Тож завершити цю інформацію я хочу висловленням вдячності і персоналу автоцентру «Хонди» і персоналу страхової компанії «Арсенал» за те, що вони спільними зусиллями так відновили мій серйозно пошкоджений автомобіль, що він нині нічим не відрізняється від щойно придбаного.