Недостатньо  знати,  необхідно  вміти  ці  знання  застосувати!  Недостатньо  бажати,  потрібно  і  робити!
  Б.І. Мокін
Головна сторінкаДодати в Вибране

основне
Новини
Біографія
Наукова діяльність
Педагогічна діяльність
Адміністративна діяльність
Громадська діяльність
Публіцистика
Листи, статті, доповіді
Зворотній зв'язок

Пошук

Мій акаунт на Facebook
Пошук

У понеділок 1-го серпня я отримав листа від заступника Голови Вінницької обласної державної адміністрації Івана Гамрецького, в якому той просив мене допомогти стати студентом нашого університету абітурiєнту Олексію Ф., мати якого звернулась по допомогу в розв’язанні цього питання до Президента України Віктора Ющенка, з Секретаріату якого це звернення було переадресовано в обласну державну адмінiстрацію.

Вивчивши досконало питання, я особисто написав відповідь і заступнику губернатора, і матері Олексія Ф. Подаю текст цієї відповіді, направленої адресатам у середу 3-го серпня, в якому прізвище матері та її сина із етичних міркувань замінені абревіатурами.

 

Відповідь на Заступнику Голови ВОДА
скаргу Ф. Є. В. Гамрецькому І. С.

Копія Ф. Є. В.
вул. Ікс, будинок Ігрек,
м. Ямпіль Вінницької обл., 24500

Шановний Іване Степановичу!

У відповідь на Ваш лист від 29 липня 2005 року повідомляю наступне.

Абітурієнт Ф. О. В. мав дві можливості вступу до нашого університету — по-перше, за результатами співбесіди, влаштованої для медалістів у вигляді письмового тесту, результати якого зберігаються; а по-друге, за результатами складання письмового комплексного вступного іспиту (3-и питання з алгебри, 3-и питання з геометрії і 4-и питання з фізики), результати якого теж зберігаються.

Але за співбесідою він не був зарахований, оскільки дав незадовільні відповіді на ті три тестові питання, правильні відповіді на які 172 справжніх медалістів дали за відрізок часу від 3-х до 7-и хвилин. Всім же надавалось для проходження процедури тестування по 10 хвилин. Процедура тестування полягала в закресленні на спеціальному бланку (по кожному із трьох питань) номерів правильних відповідей із трьох запропонованих (лише одне із яких було правильним) і написання на цьому бланку свого прізвища, імені і по батькові та підпису.

Не міг бути зарахованим цей абітурієнт і за результатами письмового вступного іспиту, оскільки він отримав нульові оцінки по усіх 10-и питаннях, 5-ть із яких теж були тестовими. На іспит надавалось 4-и години, і жодне з питань не виходило за шкільні програми з алгебри, геометрії і фізики.

З нульовим результатом письмового вступного іспиту ми не те що на держбюджетну форму навчання не зараховували — ми з таким результатом не брали навіть на платне навчання, оскільки розуміємо, що студент з нульовою шкільною підготовкою не зможе навчатись в університеті навіть на посередні оцінки і його все-одно доведеться відраховувати після першої ж екзаменаційної сесії.

Я вважаю, що з продемонстрованим рівнем знань Ф. О. В. не зможе без впливу матері на викладачів навчатись навіть у технікумі, тож не може бути і мови про його дозарахування на навчання в нашому університеті.

Ще раз підкреслюю, що і результати співбесіди у вигляді письмового тесту і результати складання письмового комплексного вступного іспиту абітурієнтом Ф. О. В. зберігаються в приймальній комісії та в архіві університету і можуть бути пред’явлені будь-якій комісії. І ще раз нагадую, що увесь процес складання вступних іспитів та проходження співбесіди, включаючи процеси написання письмових робіт, їх шифрування і дешифрування та перевірки, а також занесення у комп’ютер і друкування відомостей результатів іспитів, які після цього негайно вивішувались на стендах приймальної комісії, у цьому році в нашому університеті за допомогою відеокамер транслювався на площу перед корпусом приймальної комісії, на зовнішній стіні якого були встановлені два демонстраційних монітори. А процес зарахування до університету за набраними кожним абітурієнтом сумарними балами було здійснено на університетському стадіоні одразу за усіма спеціальностями у присутності усіх абітурієнтів та їх батьків і друзів.

Завершити свою відповідь Вам, шановний Іване Степановичу, я хочу таким зверненням до Вас — зобов’яжіть, будь ласка, обласне управління освіти створити комісію, якій доручити перевірити, яким чином у школі № 2 міста Ямполя, яку закінчив Ф. О. В. в нинішньому році, з’являються медалісти з нульовими знаннями

З повагою —
ректор ВНТУ, академік АПНУ Б. І. Мокін

Додатки:

1) Лист заступника Голови ВОДА Івана Гамрецького.

2) Лист Ф. Є. В. на ім’я Президента України Віктора Ющенка.

 

В якості коментаря до цього листа хочу відзначити, що, отримавши нульові оцінки, абітурієнт Ф. О. В. мав можливість їх опротестувати в апеляційній комісії, до складу якої входили найавторитетніші викладачі Фізмат гімназії № 17 і Технічного ліцею міста Вінниці. Але він не став цього робити. Більше того, не зумівши розв’язати задачі і дати відповіді на 5 питань не тестового характеру, Ф. О. В. міг би спробувати хоча б вгадати правильні відповіді на 5 тестових питань, в трьох наведених у білеті відповідях на кожне з яких містилось і по одній правильній. Але і цього він не став робити, залишивши клітинки усіх відповідей не перекресленими. А тому складається враження, що так він вчинив за вказівкою матері, яка, мабуть думала, що, отримавши листа на її підтримку від якогось високого посадовця, я з переляку сам позакреслюю правильні відповіді на тестові питання в білеті її сина, аби мати підставу для його дозарахування у студенти. Вінничани знають, що зі мною такі номери не проходять, а у Ямполі могли і не знати. Але, сподіваюсь, що тепер і там знатимуть.

Версія для друку

Розділи книги
Передмова
Звернення до президента України
Перші тривожні думки
Заява П. В. І. як свідчення негараздів у нашій міліції
Народження уряду
Спільне засідання УФІ та АР ВНТЗУ
Інавгурація губернатора
Деякі наслідки Помаранчевої революції
Загадкова смерть екс-міністра МВС Юрія Кравченка
А чи варто Україні зміцнювати радянську систему атестації наукових та науково-педагогічних кадрів?
Відповіді любителю «лохотрону» та молодим соціалістам
Перша підсумкова колегія міністра Ніколаєнка
Два листи міністру
Десятиріччя Асоціації народних депутатів України
Три події у першій декаді квітня 2005 року, що сколихнули Україну
Зустріч з академіком Кунцевичем
Створення партії підтримки Віктора Ющенка на Вінниччині
Україна — чуток країна
Всеукраїнська олімпіада з автоматики і систем керування
Думки, народжені виїзним засіданням Президії АПНУ
Із чужої пісні слова не викинеш
Перша поява губернатора у рідному університеті
Перша рецензія на «Що за горизонтом?»
100 днів президентства Віктора Ющенка
Хто і коли об’єктивно оцінить вклад штрафних батальйонів у перемогу Радянської Армії над вермахтом?
Анонімники не вгамовуються
Університетський плебісцит
Відповідь Лідії Петрівні
Неузгодженість чи новий стиль?
Подорож делегації університету до Франції та Англії
Що виявилось не врахованим?
Ще раз про Тузлу
Нарада ректорів технічних ВНЗ України
Чи можна повернути те, що повернути не можна?
Інформаційне небо червня
Співбесіда з медалістами
Бомбардування комети
Невже ті, хто голосував за комуністів, підтримують їхні дії у Верховній Раді?
Третя світова перекинулась на Британські острови
Чи безсмертні ідеї Романа Безсмертного?
Реакція на лист від Гамрецького
Підсумкова колегія з селекторною присутністю
Звіт ректора про роботу у 2004—2005 навчальному році
Штормова декада вересня
Новий виток демократії в нашому університеті
Вінниці — 650!
Янукович сказав: «Так! Ющенко!»
Чи відбулося оновлення уряду?
Доповнення до закону про вищу освіту та деякі його наслідки
Депутатська недоторканість — форма захисту чи критерій оцінки?
Відвідини Верховної Ради України та дискусія з міністром
Повторна приватизація «Криворіжсталі»
Бюджетні пристрасті
Старт відпустки
Знакові події 1-ї декади листопада
Другий з’їзд партії НСНУ
Мороз в університеті
СТБ, комуністи і мікрофон
Суботні новини
День свободи
Понеділок — не завжди день важкий
Знакові події останнього листопадового вівторка
Не сприйняття і не прийняття на фоні визнання
Майже тиждень у Києві
Пора
Данилова арифметика
Звернення до міністра
Російська газова атака України у день зміни системи влади у ній
Телевізійне новорічне поздоровлення
Професіонали потрібні не лише у політиці, а і у пожежних командах
Три знакові для мене події після різдвяного тижня
Нагородний дощ
Батько і син Матвієнки та Яцків з Даниловим як перші і останні політичні гості нашого університету під час нинішньої парламентської виборчої кампанії
Карна справа
Декілька слів про хід передвиборчої кампанії
Наглядова рада ВНТУ
Друга підсумкова колегія міністра Ніколаєнка
Недолуга спроба здійснення адміністративного тиску
Зустріч з Юрієм Єхануровим
Репліки
Вибори
Президія і загальні збори АПНУ та захист Віталія
Коаліція
З Олександром Зінченком у чистий четвер
Що було важливим для мене у кінці квітня 2006 року?
Перше засідання Наглядової ради та виїзне засідання Президії АПНУ в нашому університеті
Безвладдя
Важливі події останньої декади червня
Коаліція вмерла! Нехай живе коаліція!
Завершення перевірок і приймальної кампанії
Декілька слів про дивізію СС «Галичина»
Універсал національної єдності
Перша спроба моїх недоброзичливців скористатись новим політичним співвідношенням
Післямова до викладеного
15 річниця незалежності України
Чим завершили і що будемо робити?
Що було цікавого у вересні
Як зробити вітроенергетику ефективною
Розбудова системи противаг
Нарада у міністра
Подорож до Німеччини
Загальні збори АПНУ
Полювання на помаранчевих міністрів
Роздуми під час святкування Дня свободи
Кілька слів про добросусідство
Післямова в остаточному варіанті
Головна сторінкаДодати в Вибране
© 2007-2015. Персональний сайт Мокіна Б.І. Усі права захищено. Несанкціоноване використання матеріалів сайту не дозволяється. У випадку використання цих матеріалів на інших сайтах не допускається будь-яке редагування тексту, а посилання на даний сайт є обов`язковим.